Chcesz wiedzieć, jak będę spędzać Międzynarodowy Dzień Podcastów, czyli 30 września? Celem tego dnia jest świętowanie podcastów jako medium i wspieranie społeczności podcastowej, więc
1. Posłucham ulubionego podcastu
2. Będę udostępniać moje ulubione podcasty, żeby pomóc w ich rozpowszechnianiu podcastów, i by inni mogli znaleźć interesujące treści.
3. Będę zachęcać, żeby nowe osoby zacznęły prowadzić własny podcast i mogły podzielić się swoją pasją oraz ofertą z innymi.
4. Pojadę do Poznania na największe podcastowe wydarzenie roku — PyrCaster MDP 2023. W tym roku pod hasłem Wyższy poziom podcastingu w Concordia Design na Zwierzynieckiej 3.
Jakie prelekcje szykuje w tym roku Pyrcaster?
- Automatyzuj, a resztę czasu poświęć na relacje
- Maszyna contentu dopalona AI. Jak podcast pomoże Ci nienachalnie sprzedawać i budować markę osobistą oraz brand firmy.
- Dźwięki i sceny reporterskie w podcaście. Jak nagrać, by osiągnąć zamierzony efekt.
- Dlaczego podcasty nie generują leadów, ale nieźle sprzedają. Czyli o roli podcastów w lejkach i procesach marketingowych.
- Wyróżnij się lub zgiń — osobowość Twojego podcastu w praktyce
- Chrząszcz nie tylko w trzcinie, czyli wartość głosu w tworzeniu podcastu
- Tego w Polsce jest za mało, czyli jak wyróżnić swój podcast?
- Nie zawsze chodzi o hajs. O społecznym wymiarze podcastowania
- Czy #AI — sztuczna inteligencja zastąpi podcasterów?
- Jak mówić, żeby słuchali. 3 warstwy dobrego podcastu.