Dobrostan

#Podcast #Blog #TrenerkaPodcastów

  • O mnie/Kontakt
  • Newsletter
  • Dobrostan Podcast
  • Blog
    • Kurs podcastu
    • Randki i związki
    • Kreatywność
    • Rozwój osobisty
    • Jedzenie
    • Podcast
    • Podróże
    • wino
  • Stwórz swój podcast w 3 dni
  • Prezent 🎁

Regulamin

Regulamin

Niniejszy dokument – Regulamin Sklepu określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego

Właścicielem Sklepu Internetowego jest Kamila Tokarska. Rokosowska 2/33, 02-348 Warszawa. 

W każdej sprawie związanej z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e-mail: ktokarska@gmail.com

Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów elektronicznych oraz świadczy na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną (konsultacje i warsztat online, ebook).

Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów ze strony Sklepu.

Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto w polskich złotych.

PODSTAWOWE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU

W celu dokonania zakupu oraz korzystania z zakupionego produktu elektronicznego nie jest konieczne posiadanie sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych przez Kupującego.

Wystarczające są warunku dające możliwość korzystania ze Sklepu:

  • dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,
  • zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa
  • posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail)
  • posiadanie oprogramowania do odczytu plików PDF (ebooki)
  • posiadanie oprogramowania do rozmów głosowych lub video typu Google Meet lub Zoom (konsultacje i warsztaty)

W przypadku, gdy Użytkownik nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupiony Produkt lub odbyć wykupionej konsultacji z przyczyn technicznych, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod adresem e – mail ktokarska@gmail.com.

Zabrania się Klientowi korzystania z innych kont klientów oraz udostępniania swojego konta innym osobom. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy, oraz osób trzecich.

Klient może skorzystać z pomocy technicznej, w razie problemów dotyczących funkcjonowania strony internetowej Sklepu, drogą elektroniczną wysyłając zapytanie na wskazany adres e-mail.

W przypadku zakupu produktu Konsultacje on-line, zostaną one przeprowadzone po uprzednim uzgodnieniu terminu z Klientem.

USŁUGI ELEKTRONICZNE

Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. 

Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie. 

W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu.

Kupujący informuje Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Klient składa zamówienie poprzez dodanie produktu do koszyka na stronie dostawcy płatności (easycart.pl).

Po dodaniu produktów do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia, dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.

Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.

Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.

Z chwilą skutecznego dokonania płatności w całości, między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa o dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Użytkownika Produktu elektronicznego lub konsultacji online (50 minut) lub warsztatu.

Zakupiony przez Użytkownika Produkt Ebook dostępny jest do ściągnięcia bezpośrednio ze strony z potwierdzeniem zakupu i/lub do Użytkownika wysyłana jest automatycznie wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie zakupionego Produktu.

Zakupiony przez Użytkownika Produkt Konsultacja online dostępny jest w terminie uzgodnionym ze Sprzedającym.

Zakupiony przez Użytkownika Produkt Warsztaty grupowe online dostępny jest dla grupy min. 4 osób w terminie uzgodnionym ze Sprzedającym.

PRODUKT

Produkt stanowi treść cyfrową w rozumieniu art. 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Sprzedawca dostarcza Użytkownikowi treść cyfrową w postaci zakupionego przez Użytkownika Produktu.

Jeśli w opisie produktu na stronie Sklepu wskazano inny termin dostawy produktu, obowiązują zasady wskazane w opisie oferty.

Sprzedawca nie świadczy na rzecz Użytkownika żadnej dodatkowej pomocy przy korzystaniu z Produktu. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za niespełnienie warunków technicznych przy korzystaniu z zakupionego Produktu.

FORMY PŁATNOŚCI

Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia w Sklepie.

Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu. Są także udostępniane Kupującemu podczas składania zamówienia na stronie pośrednika płatności.

Po kliknięciu przycisku finalizującego „Kupuję i płacę” lub innego o równoważnym brzmieniu, Kupujący będzie miał możliwość wyboru formy płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za zamówienie.

Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest w wiadomości e-mail. Potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić wysyłając swój NIP i dane do faktury na ktokarska@gmail.com

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ

Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu produktu wolnego od wad.

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od momentu złożenia.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt jest niezgodny z umową.

W przypadku, kiedy Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

W celu złożenia reklamacji Kupujący kontaktować się ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną na wskazany adres ktokarska@gmail.com.

Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta.

O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny podany przez Klienta w reklamacji.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

Po więcej informacji na temat Praw Konsumenta zapraszam do odwiedzenia strony Urzędu Ochrony Prawa Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

Jeśli w toku zakupu Produktu Konsument wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.

W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument ma prawo odstąpić od umowy na warunkach wskazanych poniżej.

Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez oświadczenie. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą pocztą elektroniczną.

Konsument nie musi korzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy – wystarczy opisać sprawę swoimi słowami. Celem zachowania terminu do odstąpienia od umowy zupełnie wystarczające jest, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem wskazanego terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika, realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sprzedającego.

Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczna skrzynka poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci Internet.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie, bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu, stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu – 28.06.2023.

W zakresie Umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.

Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.

Zobacz co u mnie na Instagramie!

kamila2karska

kamila2karska
Wrzesień zdaję się trwać wieki. Tyle się wyda Wrzesień zdaję się trwać wieki. Tyle się wydarzyło. Zwolnij i poświęć trochę czasu, żeby stworzyć sobie życie, z którego będziesz dumna.
#lifebalance #zwolnijzacznijżyć
🎉 MAM DLA CIEBIE PREZENT! 🎉 Odkryj mój prze 🎉 MAM DLA CIEBIE PREZENT!
🎉 Odkryj mój przewodnik, jak w ZALEDWIE 15 MINUT przygotować się do stworzenia swojego pierwszego podcastu!

Zapisz się na newsletter, żeby odebrać swój prezent na:
https://dobrostanpodcast.pl/prezent-podcast/ Link w bio!

Dowiesz się:
✅ Co musisz ustalić, żeby dotrzeć do szerszej publiczności ze swoimi cennymi przemyśleniami
✅ Jakie narzędzie jest niezbędne do rozpoczęcia przygody z podcastem
✅ Od czego zacząć?
Nie pozwól, by Twoje refleksje pozostały niewysłuchane. Stań się głosem, który przynosi zmianę i wsparcie wielu ludziom!
🎁 Skorzystaj z prezentu już teraz i rozpocznij swoją przygodę z podcastingiem!

#podcastodpodstaw #podcasty #pierwszypodcast
Nie wierzę w horoskopy gazetowe, ale wierzę w se Nie wierzę w horoskopy gazetowe, ale wierzę w sezonowość (czy inne retrogradacje) i w to że możemy skorzystać jeśli ktoś przygotuje dla nas szczegółową analizę, która pomoże nam lepiej się poznać i poznać mechanizmy.
Mam taką od kamila.sibiga.astrologia
Horoskop, który przekłada się na konkrety: np. biznes, finanse, komunikację i relacje, który tłumaczy że sezonowość i zastoje są normalne, ale nie podaje rezultatu końcowego bo to niemożliwe.
Nie mówi co chcesz usłyszeć, tylko co jest realistyczne.
Składa się z 2 części: video o Tobie, twoich cechach i wyzwaniach oraz z tranzytów, czyli tego czego możesz spodziewać się w najbliższym czasie.

Kamila przeanalizowała setki horoskopów i widzi, że mamy do nich konsumpcyjny stosunek.

 Idąc do astrologa chcemy usłyszeć, że mamy nieograniczone możliwości, poznamy miłość życia i osiągniemy ogromny sukces $. 
Że te problemy to retrogradacja a mój trud się zakończy i w kolejnych latach będzie pięknie. 
A poznać siebie to już gorzej.
Fajny temat na podcast?
#astrologia #horoskop #retrogradacja
Książka @wojciech_strozik jest reklamowana przez Książka @wojciech_strozik jest reklamowana przez wydawcę jako skarbnica wiedzy, oparta na praktyce autora, którego podcasty przesłuchano ponad 2,5 mln razy.

Jakie 3 porady z książki “Podcast od podstaw” warto wdrożyć w swoim podcaście?

1. Mastermind i publiczny partner produktywności — ogłoś światu, że robisz projekt, a będzie Ci głupio się wycofać.
2. Folder ze screenami pozytywnych opinii i miłych wiadomości, na wypadek spadku motywacji
3. Spraw, żeby nagrywanie podcastu stało się nawykiem, a podcast był ważny w Twoim życiu. Wtedy będzie robił się sam.

#podcastodpodstaw #wojciechstrózik #kurspodcastingu #jakzrobicpodcast #podkast
Posluchaj na Spotify - rozmawiamy z Aleksandrą Ma Posluchaj na Spotify - rozmawiamy z Aleksandrą Marią Love @erotic.mystic o jej Świątyni Duszewności.

Dowiesz się, na czym polega to laboratorium wyrażenia intymności, samoodpowiedzialności, ciekawości i autentycznych pragnień!
Link w Bio albo obserwuj na Spotify!

#podcasty #polskipodcast #świątynia #warsztaty #rozwójosobisty #tantra
Zgłoś się na kurs podcastu i skorzystaj z okazj Zgłoś się na kurs podcastu i skorzystaj z okazji. Mam teraz promkę -33% na pakiet 6 lekcji podcastowania. 💌 napisz i dowiedz się więcej!
Rozwiń swoje pasje, zacznij tworzyć podcast!
Zgłoś się 📩 wiadomość prywatną lub przez
DobrostanPodcast.pl
#kurspodcastu #nauczsięrobićpodcast #podkasty
Boisz się pokazywać na Youtubie i nie chcesz św Boisz się pokazywać na Youtubie i nie chcesz świecić twarzą w Rolkach?
Zacznij od podcastu.
Pokażę Ci jak to zrobić!

Zgłoś się na kurs jak zrobić podcast od zera.
Online lub Warszawa.
Stwórz swój podcast w 3 dni!
Dziś ten kurs kosztuje 600 zł
Cena standardowa to 900 zł
Link znajdziesz w bio.
Ostatni weekend wakacji. Spokój morze i cieszenie Ostatni weekend wakacji. Spokój morze i cieszenie się życiem
Ostatni weekend lata jak w letnich piosenkach #la Ostatni weekend lata jak w letnich piosenkach

#las #sobieszewo #shirinyoku #ohhi
Psst. Nie zwlekaj, zgłoś się na kurs podcastu i Psst. Nie zwlekaj, zgłoś się na kurs podcastu i skorzystaj z okazji. Mam teraz promkę -33% na pakiet 6 lekcji podcastowania. 💌 napisz i dowiedz się więcej!
Rozwiń swoje pasje, zacznij tworzyć podcast!
Zgłoś się 📩 wiadomość prywatną lub przez
DobrostanPodcast.pl
Wczytaj więcej Obserwuj na Instagramie
  • Elara Pro by LyraThemes.com
  • Copyright © 2023 Kamila Tokarska
    • Instagram
    • Facebook
    • Youtube
    • Mail
    Zgoda na ciasteczka
    Pliki cookie pozwolą mi przetwarzać dane np. zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na stronie.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}