Dlaczego niektórzy ludzie mają status ekspertów w swojej dziedzinie a Ty tyle wiesz, a nikt o Tobie nie słyszał? Jak to możliwe, że ich nazwiska pojawiają się w mediach, a ich opinie są traktowane z najwyższym szacunkiem? Czy marzysz o tym, aby Twoja wiedza i umiejętności były powszechnie rozpoznawane i doceniane? Po co? Żeby wyróżnić się w swojej branży, zdobyć zaufanie klientów oraz zbudować wizerunek, który przyciąga.
Czego Ci brakuje?
Wiedzy jak:
- Efektywnie zarządzać swoim wizerunkiem.
- Wyróżniać się na tle konkurencji.
- Budować silne, długotrwałe relacje z mediami.
- Zwiększać swoją wiarygodność i autorytet w oczach klientów i współpracowników
Ale jak konkretnie to zrobić? Poprzez dostarczanie wartościowych treści, udzielanie wywiadów, publikowanie artykułów, uczestnictwo w konferencjach, organizację wydarzeń, współpracę z mediami oraz aktywność na platformach społecznościowych. Ale też budowanie relacji z mediami, organizowanie wydarzeń, tworzenie treści eksperckich i zarządzanie kryzysowe.
„Zbuduj wizerunek eksperta za pomocą PR”to publikacja skierowana do osób pragnących wyróżnić się w swojej dziedzinie i zbudować profesjonalny wizerunek eksperta, rozwinąć biznes i wykorzystać public relations do budowania swojego wizerunku.
- Przedsiębiorców i właścicieli firm – którzy chcą wyróżnić swoją markę na rynku.
- Specjalistów i freelancerów – pragnących zdobyć reputację ekspertów w swojej dziedzinie.
- Studentów i młodych profesjonalistów – poszukujących wiedzy na temat budowania kariery zawodowej poprzez skuteczny PR.
- Ekspertów – którzy chcą dzielić się swoją wiedzą.
Do kupienia: https://agencjasalmar.pl/produkt/e-book-zbuduj-wizerunek-eksperta-za-pomoca-pr-przedsprzedaz/
Autorka, Ewelina Salwuk-Marko opracowała autorską Formułę Wizerunku Eksperta, opartą o lata doświadczenia. Formuła ta zakłada, że budowanie wizerunku eksperta to połączenie: public relations (PR), reklamy, marketingu i autentyczności. Ewelina to PRowiec, dziennikarka, wydawca portali, wykładowca akademicki i przedsiębiorczyni, właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar.
A jak ma się to do podcastów? Podcasty zyskują coraz większą popularność. Udział w podcastach jako gość lub prowadzący to świetny PR i narzędzie do budowania wizerunku eksperta oraz promocji marki osobistej.
Co zawiera ten ebook?
- Wprowadzenie do public relations i jego znaczenia w kreowaniu wizerunku eksperta.
- Definicje i różnice między PR-em, marketingiem, a reklamą, które pomagają zrozumieć, jak te dziedziny się uzupełniają.
- Autorską Formułę Wizerunku Eksperta, która krok po kroku prowadzi do stania się uznanym autorytetem.
- Znaczenie dzielenia się wiedzą oraz korzyści, jakie płyną z tego działania.
- Strategie PR, które pomogą wyznaczyć i osiągnąć cele wizerunkowe.
- Przygotowanie do działań PR, w tym tworzenie strony WWW, notki eksperckiej, profesjonalnych zdjęć i innych elementów budujących wizerunek.
- Rodzaje mediów i ich wpływ na wizerunek eksperta, w tym telewizję, radio, prasę, blogi, podcasty.
- Sposoby komunikacji z mediami i dziennikarzami
- Radzenie sobie z hejtem
- Mierzenie działań PR, co pozwoli na ocenę skuteczności podjętych działań.
- Case study